onsdag 2 maj

nu har det varit lite tyst här på bloggen! men de ska de ju bli ändrig på! :)

kan iallafall berätta vad jag gjorde under valborg! vakna först upp hemma hos älsklingen och sedan drog vi in till karlstad för lite shopping! fick med mig lite nödvändiga grejer hem och det är alltid bra! efter det blev de hem till mig och träffa sarah en stund! sedan kom emma och niklas och plocka upp oss för att sedan dra till karlskoga!
det var en helt okej dag, fick bli nån öl på red brick och så också! :)

och idag har det inte varit något speciellt, varit i skolan och sluta 12! sen vart det hem och då somna jag och sov till nästan kl 18.00! men nu har man iallafall duschat, rakat sig, smörjt in sig och måla naglarna! :)

men ni får ha en fortsatt trevlig kväll! :)

bjuder även på en förjävla bra låt! - Skrillex & Damian "Jr Gong" Marley - Make it bun dem






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0