hallååååå

sådär då! nu jävlar känner jag mig riktigt bloggsugen faktiskt!

sitter just nu hemma hos min pojkvän och tare lite lugnt! har varit här en ca en vecka men imorn bär det hem igen! På måndag börjar även skolan igen efter ett antal veckor på praktik. Jag hade min praktik på lindex och guuuuuuud vad jag trivdes där. 
Som en liten present när jag sluta så fick jag två jätte fina ljuslyktor och ett presentkort på 500:- så jävla goa och snälla är de. Kan visa lyktorna i ett annat inlägg för de är inplastade och jag orkar inte ta upp dom nu och ta kort så kan lika gärna ta kort på dom när de är på sin plats i mitt rum.

Men nu får det bli att vara lite social men kommer nog in senare och skriver nått! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0