fiol och dans

tjenatjena, taskig uppdatering i knoooooow!
idag sluta jag vid 12 så tog 12 bussen hem och emma följde även med mig hem! efter en stund så kom även min älskling hem och sedan kom niklas (emmas kille). pöjkarna greja lite och så medans jag och emma stod och kolla på.

efter att de hade åkt hem så beställde familjen hem pizza, gottgott! så nu ligger man i sängen och lyssnar på en tjej som heter lindsey stirling, hon är en tjej som spelar fiol och dansar samtidigt och jag tycker att hon är jävligt grym!

här är några videos på henne när hon spelar och dansar, lägg även märke till vilka jävla fina platser hon befinner sig på när hon spelar in!


bästa låten med henne enligt mig!











blir nog en film men älsklingen snart eller nått! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0