tjaaaaa

nu ska jag försöka igen! nahaha

för mig blire att gå och möta upp min älskling för han har varit och jobbat.
sen ska vi förbi ica en sväng och sen vet jag fkt inte vad vi ska göra mer! vet iallafall att de inte får bli för sent för man ska ju upp imorgon och göra sin sista arbetsdag!!!!!!!!!! ni vet inte va glad jag är, har suttit på en åkgräsklippare i 5 veckor och de har varit så tråkigt så de vet ni inte! men de är pengar iallafall och jag har redan satt mig och beställt kläder så jag är 2000 fattigare innan jag ens har fått pengarna, hahaha!

jag kan ta åh visa va de är för nått som jag har köpt :)





sen köpte jag även en tröja till min lillasyster



så de är va de har blitt än så länge :) men nu måste jag dra! vi kanske hörs senare! pussssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0