färgning

är ett riktigt kanon väder idag!! vakna runt 10 eller 11 minns inte riktigt när det var! men iallafall, då vart de att chilla lite i solen med familjen, syrrans familj och älsklingen min! sen vart de till ica med syrran, hennes kille, deras dotter och fredrik! älsklingen var så söt som köpte hårfärg till mig så lite senare blire att färga utväxten som jag har odlat fram och ögonbrynen, jag har ju nästan helblonda ögonbryn så de kommer nog se lite bättre ut med mörkt hår och mörkare ögonbryn. men man kommer ju se rätt rolig ut i några dagar för färgen sätter ju sig i huden men vem bryr sig, kommer ju se bra mycket bättre ut sen :)
har även hunnit med att bada i våran pool och käkat! så vi får se vad mer som händer ikväll än bara färgning :)

























jag kan även bjuda på en låt också när jag ändå skriver, hä-hä

http://www.youtube.com/watch?v=Xu9ti3Kr-vY


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0