chillar littöööö

nu ligger man i sängen igen och tänkte att jag ska lägga in ett inlägg i bloggen!

var ju med sarah för en stund sedan så gick vi och fiska med älsklingen, de är fan en vana! haha snutten
men nu är både jag och älsklingen nyduschade och så tänkte vi att vi skulle se några avsnitt av greveholm! men det blir nog tidigt i sängs idag med tanke på att vi ska till stockholm imorgon väldigt tidigt :) kommer bli riktigt kul faktiskt och jag kommer tyvärr inte kunna uppdatera något under dagen men ni får ett inlägg sen på kvällen när jag kommer hem :)

men nu ska jag ropa hit snutten så vi kan börja se på greveholm!
kan ju även tillägga att pappa var så söt som köpte en bordsfläkt så man slipper typ dö i mitt rum av värme! världens bästa pappa, självklart!<3


du är den enda som kan få mig att känna, en evig lycka!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0