UNDERBART VÄDER

jag bara älskar vädret! lovelovelovelovelovelove....
så för min del blir det att rensa lite ogräs snart igen, måste ju göra klart de nån gång (a

kan ju även berätta vad jag gjorde igår på kvällen! jag var ju som sagt med richard igår en stund sen åkte han hem eftersom han skulle jobba dagen efter! :) men typiskt mig så var jag inte trött så jag ringde marika och fråga ifall hon ville mä ut och cykla ett varv för jag orka inte stanna inne! och de ville hon! :)
så när vi var ute på våran lilla cykeltur så hitta vi koffan och tom, så vi satte oss och pratade lite mä dom! men sen drog marika hem så jag satt kvar där själv mä dom men sen kom även robin och jenny! :) så de blev lite pratande åh så! kom hem runt 2 nångång och då blev de bara att lägga sig i sängen och slå på en film! somna runt 4 :)

vad jag ska göra idag vet jag inte riktigt :) vara med richard tror jag iallafall, de brukar bli så :) men de säger jag inte nej till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0