god morgon

godmorgon på er! nu har jag äntligen kommit upp ur sängen men är fortfarande jätte trött så funderar på att lägga mig och sova lite mer...

aja, hur var eran midsommar då? min var iallafall fruktansvärt lugn men skönt de mä ibland :) börja med att min brors unge kom hit och var hos oss till runt klockan åtta på kvällen. och under den tiden så hann vi äta god mat och mamma, pappa, lillsyrran och brorsans unge åkte till khamn och käka glass! jag orka inte mä, va så jävla trött!
men sen senare på kvällen kom richard och hämta upp mig så åkte vi lite! senare blev de att åka hem till mig och se film åh så, mys! efter de åkte han hem och jag la mig i sängen igen och såg på filmer sen somna jag vid runt 4...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0