written in the stars

hallåååååååå :)
jag har inte så mycket att säga men ville bara visa att jag lever :) idag kommer emma till mig och sover kvar! hon ska färga min utväxt åh så sen vet jag väl inte vad vi hittar på! imorn börjar ju även skolan, 2:a RING DÅ! :)

och vill bara säga vilken kväll jag var med om igår, shit! men orkar inte skriva för de är så mycket att skriva! kanske skriver de nån annan dag :)

jag beställde även kläder igår från HM! gick på drygt 1500, inte så farligt :)




detta kommer bli mitt, mumma! :)
nu finns de inte så mycket mer att säga, men jag bjuder på dagens låt!


Tinie Tempah ft. Eric Turner - Written in the Stars

Kommentarer
Postat av: E'a

Du vill ge mig, t-shirten och jackan <3

puss babe

2010-08-22 @ 15:57:39
URL: http://andrevstam.blogg.se/
Postat av: E'a

Du har en Award att hämta i min blogg :D

2010-09-13 @ 11:56:58
URL: http://andrevstam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0