dålig uppdatering ..

.. ja jag vet! men jag har bara inte orkat! men nu ska de bli fart på mig igen :)
jag förstår inte varför jag kommer upp så tidigt nu för tiden? annars kunde jag ligga åh sova bra jävla länge! konstigt

men iallafall, min gårdag var jag först mä petra en sväng sen kom min favorit pojke förbi mä bilen när petra och jag satt ute på nån stengrej, haha! åh stannade åh pratade, men sen hoppa även petra och jag in i bilen sen var vi mä han hela kvällen, åh glenn också! haha
men efter en stund åkte ju richard och jag hem till mig och såg på film åh myste, efter de åkte han hem! en bra dag :)

jag mår verkligen as bra, världens underbaraste vänner, toppen familj och en helt underbar pojkvän! bättre kan de inte bli! love you all!<3

Bailey Feat. Jodie Connor - Higher State (Movetown Remix Edit)



gla''-tjej! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0