so small

tjuuu allesammans!
seg jävla dag, gick upp klockan 05:30!!! inget och hurra för direkt, men jaja ! sen skjusa pappa ner mig till station så tog jag och marika tåget ner till kristinehamn sen raka vägen till skolan.

första lektionen var svenska, och där pratar vi mest eller ah bara! efter det var de matte och sen var det dags för lunch. när vi hade käkat och sånt drog jag och marika ner på stan en stund och så.

sen var de dags för lektion igen och då hade vi engelska och vi gjorde inte så mycket. och vi avsluta dagen med datakundskap som suger !!!!

nu blir de att sega lite (A) sen plugga lite mer på engelska glosorna, kan dom redan men vill vara helt säker (: efter det blir de dusch och sen IDOL ! jag gillar't




Kommentarer
Postat av: marika

fiin!

2009-09-09 @ 20:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0