jag har världens bästaste syster

morsan kom nyss in med lite grejer som jag tydligen har fått av min storasyster malin (:

de var en nyckelring som jag ska ha alla mina nyklar på och jag är så bra på att tappa bort mina nyklar så de passa jätte bra, finguren på nyckelringen ska föreställa ett par svarta vingar men de ser ni nog och sen fick jag ett "pennskrin" eller va heter de ? haha den var iallafall jätte fin och bra och ha så jag inte förstör min väska och sen fick jag en påse med godis (: massa tack systeryster, love you <3

  

och nu skicka jag tack så mycket för grejerna och då fick jag ett gulligt sms tillbaka: lite presenter till min prinssesa :) .. världens bästaste syster är vad jag har ! <3



älskar dig massa bigsis <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0