inte längre någon lek

imorse hade jag världens damp, för min lillasyster hade nårr ryck eller nått så hon väckte mig när hon skrek och smällde igen sin dörr, eftersom hon och pappa hade bråkat, så jag var inte så glad på morgonen! haha

igår blev de aldrig att vara med petra, hon hade ont i halsen och jag hade fått feber men idag är vi bägge nästan friska eller hur jag ska säga de. petra har fortfarande lite ont i halsen och jag hostar bara (: så idag blir det att vara med henne och amanda tror jag, myyyyyyyyyys ! och hon ska också göra en stor förändring idag, ni får se sen vad jag pratar om :D  

och nu har jag inget mer att säga så hare gött, pusssssssss !


me loves you anyway, in everyway <3



Kommentarer
Postat av: andriana

svar: jahaa.. :D den är från gina tricot :)

2009-09-12 @ 15:16:43
URL: http://andrianas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0