falling down

hallåhallå! skoldagen idag var väl rätt soft ändå, började kl 10 så tog halv 10 bussen till skolan. och jag var fan förvånad för mig själv imorse, jag vakna KLOCKAN 7 av mig själv och var skit pigg :O rätt konstigt faktiskt
, hähä!

idag hade vi bara handelsämnen och klassråd, första lektionen med handelsämnen hade vi ju med min favorit lärare ann! hon är så himla go, hehe ..
men iallafall, där gjorde vi typ ingenting, satt och skrev lite grejer på dator och så. sen när vi sluta den lektionen vare dags för lunch. efter lunchen hade vi först klassråd med britt-marie och sen handelsämnen igen med jocke och där fick vi jobba två och två och skriva hur man som affärsman/kvinna skulle bete sig i ett visst land när de åker dit för att göra affärer. jag och emma fick sydafrika och de gick faktiskt bra (: efter det så sluta vi och tog 14:15 bussen hem.

när jag kom till storfors så hoppade jag av vid busstationen istället för vid kroppavägen för jag skulle gå till min mammas jobb för jag ville vara gullig och ta följe med henne hem sen. men då gick vi först till bankomaten för hon skulle ta ut pengar och då säger hon: här heidi! här har du pengar så du kan ta och köpa dig den där klockan du har tittat på och jag bara YES! så imorn ska jag köpa min efterlängtade klocka, men de skulle faktiskt inte förvåna mig om den är slut eftersom de är ganska typiskt mig när jag verkligen vill ha nått! haha

imorn blire kanske även att stanna kvar i kristinehamn och sova hos emma, de gillas ! (:


Space Cowboy - Falling Down (Feat. Chelsea from the Paradiso Girls)


Kommentarer
Postat av: Anonym

hm uppdaterad--=?

2009-09-17 @ 15:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0