the show must go on

vakna 06:00 idag, inte gillas! ville helst bara stanna kvar i sängen men min mamma kom in och typ drog upp mig ur sängen!

skola idag iallafall, hade matteprov, gick åt helvete fan! fick typ blackout ..
hade även glosor idag men de gick mycket bättre, kunde alla (Y

sen vart de hem åh duscha och sen åka till maxi med mina föräldrar. köpte hårfärg och sånt, så imorn blire att färga håret äntligen! bli av med min fula utväxt

fick även mina bh:ar idag och de satt finfint, hihi!

och ikväll får vi se vad jag hittar på, ska iallafall se idol och min idolerik!


han ägde ju ut alla förra freda'n !


Kommentarer
Postat av: jenny.

såg dej på maxi =)

2009-11-13 @ 21:08:19
URL: http://jennyhelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0