huvudvärk är inte najs

vet ni vad ? de var stängt på de stället jag ska pierca mig idag och snacka om att jag var sur! men får gå dit imorn istället (: hoppas jag får nån tid denna vecka, skulle vara najs

har inte gjort så värst mycket idag, varit i skolan kommer hem har världens huvudvärk och jag som höll på att städa somna i sängen istället. och efter nån timmes sovande så vakna jag, ganska uppenbart men iallafall så sms:ar erika och frågar om jag ville följa med och köpa coooola! och eftersom jag är en så snäll människa så sa jag ju klart ja! sen kom jag hem, mamma hade städat mitt rum - tack mammi! 

snart blire att duscha och sen lägga sig i sängen åh se på tv sen sova! börjar 10 imorn så jag kan gå upp halv 8 :D

                                                    

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0