från parlamentet till operation

hallå alla, var ute och gick med mamma för en stund sen - riktigt skönt!
så nu blire att hoppa in i duschen och kl 20:30 börjar parlamentet - får inte missa! samtidigt som jag ser på de ska jag nog måla naglarna, blir lila igen som jag hade innan. jag har nån tendens att sitta och pilla bort nagellacket, haha! blir nog åh prata med mattias senare ikväll också.

imorn äre skola, gillas inte! och på lördag har vi öppethus -.- men vi är ju lediga på måndagen där efter (Y
och imorn ska jag gå och beställa tid för att pierca naveln igen! var ju tvungen att ta ut den när jag operera mig förra hösten. och sen var jag så dum som tryckte in den igen även fast de hade växt igen lite och tryckte även in ett smycke som var fake eller hur man ska säga de så den stötte bort den.


DAMN YOOOU! haha

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0