Better On The Other Side

sorry för att jag inte uppdatera igår, men de var såhär att vi sluta redan vid 09:30 för alla andra lektioner var inställda förutom engelskan men vi fick uppgifter att ta hem. så då vart det 10:15 bussen hem och när jag kom hem så packade jag på en gång och sen drog jag tillbaka till kristinehamn för skulle sova över hos emma.
och där hade jag inte tillgång till dator. men nu sörre ni så är jag tillbaka! ;D 

                                              
                                                               love you emmapemma (L  

nyss så beställde även jag ett par söta hellokitty tofflor som såg hur sköna ut som helst från hm, men de kommer inte förens i mitten av december -.- 
men jag beställde även 3 par bh:ar nån dag sen och de skulle ju komma denna vecka men ickesanicke, de kanske kommer imorn , vem vet ! 

                            

tack mammiiii !

snart blire att plugga lite matte också, har faktiskt varit riktigt duktig idag! blev helt klar med excel på datakundskapen, har gjort klart engelskan, kan glosorna och ska nu göra matten. shit detta är inte likt mig!

                             

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0