lever min dröm

ujujuj, har varit grymt dålig på att uppdatera igen ;o
men nu är jag tillbaka och förhoppningsvis så kommer jag uppdatera lite mer (A) hihi

skoldagen var chill och imorn har vi studiedag åh heidi bara bugar, bockar och tackar för de ! blir att sova hela dagen lååång ! ;o och så ska jag kanske ta och städa och göra de lite mysigt i mitt rum (:

och vill även tillägga att jag vill ha helg NU ! för på lördag ska jag och min familj in till örebro så jag och lillsyrran får köpa oss grejer eftesom vi bägge har fyllt år! lillsyrran fyller år den 9:onde och jag den 11:fte så de är därför vi gör de samtidigt.
sen efter det hoppas jag att de blir som planerat senare den kvällen, höhö !

mamma var så gullig förut och köpa ett par brillor till mig, tack mammi ! <3


va tkr ni om dom ?



Kommentarer
Postat av: Lovisa

snygga solglasögon.

2009-06-03 @ 22:56:35
URL: http://lovisaheltenkelt.blogg.se/
Postat av: Aynur

Den låten är bra. :)

2009-06-08 @ 19:24:35
URL: http://eetnies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0