if you like my body, touch me, touch me

gårdagen vart lugn orkade seriöst typ ingenting, var så himla trött hela dagen på nått sätt ;s kanske inte trött men hängig, sleten ! jaja iallafall!
de fick bli att vara med petra på kvällen, vi tjocka oss och prata en massa ! senare så tog jag följe med henne hem och när jag precis kom innanför dörren så ringer mattias och så snackar vi lite sen fråga han om jag ville följa med på en biltur med han och tomas och jag hade inge för mig så jag hängde på! de vart inge långvarit med de var trevligt iallafall, höhö !

idag blire bara en massa chill ! och imorn äre skola, usch !

8 dagar kvar tills man fyller år också, höhö



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0