i don't like reggae

har inte skrivit nått under helgen eftersom jag inte har varit hemma så mycket.
vill även tillägga att denna helg var kanon !

börja med att jag hängde med petra i fredags och sen på lördag åkte jag först till örebro med familjen och shoppa lite ! leta efter en skolavslutnings klänning men hitta ingen :/ men fick med mig lite annat hem, lägger upp bild på de !



ett par jeanstights
2 bh:ar
ett skärp
2 par leggins
en stor och längre skjorta
1 linnen
mascara
läppstift
deo
2 diadem
nagellack
ett armband
de var typ de (:

och efter jag hade varit i örebro vart de att packa, fixa sig och åka till amanda i kristinehamn.
jag hann knappt dit innan sara, emma och andreas. orkar inte snacka om hela kvällen men de var iallafall kanon !

idag var de en riktig soft skoldag men orkar inte snacka om den !
fick även mina brillor idag, kan väl bjuda på en bild ;D



hare gött, blir nog att vara med petra sen ! (Y)


Kommentarer
Postat av: Anonym

snygga brillor

2009-05-18 @ 18:13:43
Postat av: heidi svarar

tackar (:

2009-05-20 @ 16:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0