wild out, from you know how fi get it on

söndag och de snöar ute, kan de bli värre ? jag vill bara ha sommar och sol inte nån mer jävla snö som man sedan kommer få slaska runt i. har bara lust att packa ihop mina grejer och flytta utomlands, de skulle verkligen inte sitta fel.

måla nyss mina naglar i en röd färg och ska väl fortsätta att måla tånaglarna också när jag ändå är igång.
men jag funderar starkt på att slänga mig i sängen snart, krypa under täcket och slå på en film.

gårdagen var trevlig, var först med petra och amanda hemma hos mig. vi satt och prata och åt lite små gott. senare fick vi besök av linus, dava och niklas. de var ju rätt kul och så.

men nu har jag inte mycket mer att säga, så ni får ha de kanon så kanske jag uppdaterar senare.

bjuder på en låt också, as always !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0