what will it take

vakna runt 10:00 idag, låg och sega i sängen en stund sen gick jag upp och slog mig ner framför tv:n.
och nu sitter jag här och segar, ska väl fixa mig lite snart så man blir lite fräsch åh så.

ikväll kommer syrran och de hit efter deras besök i branäs. så de blir väl att umgås lite med dom och så.
senare ska jag väl kanske vara med petra och amanda, men vi får se.

igår färga jag håret igen, så nu är jag svarthårig och sen på ikvällen var jag med petra och vi gjorde som vi alltid brukar göra, chilla och små åt godis. sen gick vi och träffa sebastian och hans kompis som egentligen var påväg hem men stannad i storfors en kort stund. vi stod väl där och små pratade och sånt. efter det knalla jag och petra hem till mig igen, vi låg i min säng och då skickar linus sms och säger att han var påväg till storfors och att han skulle titta förbi eftersom petra var hos mig. hihi och vi kan ju säga att den kvällen var väl trevlig, ellerhur petra (: lägger väl in nån enstaka bild från igår lite senare.

ni får ha en bra söndag så uppdaterar jag nog senare!



/ heidi puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0