sweet like sugar

ännu en tölig vecka i skolan, fattar inte hur jag orkar med de när jag själv säger att jag har tröttnat så jävla hårt.
men iallafall. idag var de inge värst ansträngande i skolan, mest en massa chill och sånt.

idag fick vi även veta hur de gick på nationella i svenska och jag vart faktiskt nöjd, på första provet fick jag G och på de andra två fick jag VG, DUKTIGT HEIDI! nu på fredag har vi nationella i engelska så vi får se hur de går, hoppas på de bästa.

sen annars har de väl inte hänt nått mer speciellt idag.
mamma är ju guld, beställde nyss en bikini och ett par tygskor.

 

jag tycker att de händer väldigt mycket denna vecka, för på onsdag kommer min syster hit med sina två ungar och kille. vi ska vara barnvakt åt lilla alex drygt 11 månader för syrran, hennes kille och deras andra unge ska nånstans och åka slalom och sånt med syrrans pappa och hans familj. så då har vi alex så som han heter till söndagen för då kommer de hem och sedan åker de hem till hudiksvall på måndagen. sen på torsdag blire inge skola för mig eller amanda för vi ska till karlstad på öppethus för handelsprogramet och efter det blir det en sväng på stan. och senare på den kvällen har jag utvecklingssamtal. och sen på fredag har vi nationella. så en ganska fullproppad vecka.

men iallafall, ikväll blir det träning så de ska bli gött. och sedan blire dusch och massa chill !

/ heidi puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0