sometimes it don't pay to be the hero

denna morgon var jävligt soft, börja med att jag fick för mig att de var söndag men så var de juh inte. höhö jag älskar verkligen långledigt.

igår blev de att vara med marika och petra, vi satt hemma hos mig och feta oss med chips, godis och dricka och pratade och sånt där. mysigt och sånt vare att.

ikväll får vi att se hur de blir, jag hittar väl på nått tror jah väl (:

kan ju även klämma in att jag har börjat på handboll. de var mycket roligare än vad jag trodde så jag hade helt enkelt fel om handboll. så nu tränar man "kickboxning" måndagar och onsdagar sen handboll på tisdagar och torsdagar, bra gjort av mig tycker jag faktiskt om jag får vara lite ego (:

idag var jag inte direkt skrivsugen men lägger upp en låt så blir man ju alltid glad (A)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0