rock your body

vafan är detta ? jag är redan sjukt trött på skolan, dessa jävla läxor och prov ;s så jävla överskattat enligt mig!

idag, börja med att jag försov mig rejält ;o alarmet ringde faktiskt vid 06:30 men vet ni när jag vakna eller ? jo, kl 07:45 och vi börjar skolan kl 08:20, braaa heidi! men jag var faktiskt så duktig att jag kom i tid iallafall, höhö!(A)
annars var väl skolan som en vanlig dag i skolan på tisdagar.

ikväll, ska jag sätta mig och plugga so för har so prov på fredag som handlar om hinduism. så vi får se hur de kommer gå. jag tror att jag också ska plugga lite matte och engelska när jag ändå är igång också. men de får vi väl se hur de blir!
efter allt pluggade blire en skön dusch och lägga sig framför tv:n och sen sova!

/ heidi puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag letar runt mycket på internet för att den stilen har väl inte nått så mycket folk än så det finns inte så mycket så det som finns än är sjukt dyrt men jag satsar på det och kör min egen stil!:)

2009-03-08 @ 21:22:36
URL: http://jeaff.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0