no he can't read my poker face

måndag och de innebär back to school, suuuuuuuuuuck !
fick reda på att de skulle börja en ny tjej i våran klass från filipstad och om jag inte hörde fel börjar hon på onsdag.

och påtal om ondag så har vi nationell uppsatts i engelska och de kommer ju gå åt helvetet ! är så jävla dålig på att skriva på engelska så det finns ju inte. vi hade ju muntligt nationellt i engelska idag och de gick ju bättre än vad de kommer göra på onsdag.

ikväll är det ingen träning eftersom tränaren jobbar natt. så istället ska jag kanske vara med petra!

nu har jag inge mer att säga för tillfället, uppdaterar kanske senare !




en förjävla skön remix på lady gaga - poker face

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: ja det var så, alltså, det var jättelite kvar, lite skinn bara, så jag gick till en piercare, och hon sa att det gick att göra direkt, så jag tror det är lugnt för dig med. för det är ju bara att ta "över" det andra hålet på översidan :)

2009-03-25 @ 18:49:26
URL: http://bikisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0