måndag och huvudvärk

yes de gick faktiskt ganska bra för mig på nationella i engelska. fick 62 sammanlagt på hörförståelse och läsförståelse och VG låg på 64 så jag fick G+++, men nu är det bara uppsattsen och muntligt kvar av engelskan, får hoppas att de går lika bra kanske till och med bättre. hoho

huvudvärk hela jävla dagen har jag också haft, fyfan! och så har vi inge alvedon eller ipren hemma. men som tur är så kommer linn förbi här snart och ska joina mig tills vi bägga ska på träning ikväll vid 19:00 och då har hon med sig en ipren eller alvedon till moi. vad skulle jag göra utan henne ? hihi

ikväll blire iallafall träning som jag sa, ska bli jävligt skönt iallafall. efter det ska jag hem, duscha och sedan kolla tv.



jag kan ju bara inte sluta skratta .. hahahaha

/ heidi puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0