did you say dance ?

gud vad denna vecka har gått segt alltså, de är ju fan sjukt ! har känt som de har varit fredag nu i två dagar ;S mysko
ja jo jag längtar iallafall inte tills fredag, imorn då alltså! har nationellt i engelska och jag kommer faila så jävla stort så de är fan synd om mig. vi ska liksom ha nationellt hela jävla förmiddagen och de är helt klart tummen ner för min del, men man ska tänka lite posetivt, de är ju liksom fredag imorn och de innebär heeeeeeeelg ! och de är ju bara för skönt!

igår kom syrran och hennes familj hit men idag åkte syrran, magnus (hennes kille) och ida (hennes dotter) med hennes pappa och hans familj till branäs och de ska vara där tills söndag. så under de här dagarna har vi alex (syrrans minsta unge). han är alldelses för liten för att åka slalom eller snowboard. men de kommer ska ni se (:

idag har jag varit på utvecklingssamtal och allt gick väl bra och sådär, höhö
just nu sitter jag och lyssnar på musik <3 lovelovelovelovelovelove, no music, no life

Jowell y Randy ft. Arcangel - No Voy A Parar (Remix)
<3

/ heidi puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0