baby your bottom sounds so crazy

bara 2 dagar kvar innan helg och de ska bli för skönt !
idag hade vi nationella i engelska och de gick faktiskt mycket bättre än vad jag trodde, så hoppas iallafall på ett G (: idag börja även den nya tjejen som heter karolina i våran klass, trevligt trevligt. de var väl ändå de viktigaste som har hänt i skolan idag.

igår träna jag (handboll) annars var väl gårdagen chill. jag fick även mina marinblåa tygskor från hm igår och de var väl snygga och så. slänger upp en bild på dom också.



ikväll blir det chill framför tv:n men innan de vid 19:45 ska jag knalla till skolan för då ska några från klassen som inte gjorde de igår kolla på stjärnor och sånt. vi kommer tydligen kunna se saturnus ringar och sånt där. de kommer nog bli trevligt. men jag går mest dit för att slippa få en skrivuppgift. vi får även sovmorgon på torsdag nästa vecka bara för att vi gör detta, så de ska bli jävligt skönt !

och nu äre ca 1 månad kvar innan alla 9:orna åker till polen. jag längtar som fan, de kommer bli så kul även fast polen kanske inte är ett drömparadis. men att få se auschwitz kommer bli intressant, de ser jag framemot.

jaja, nu har jag inge mer att säga för stunden. slänger väl upp en go låt som alltid (Y)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0