and when i come home, they’ll be damn proud of me

oj nu har jag inte bloggat på ett tag. men nu är jag iallafall igång igen, wiiiieho!
idag i skolan hände de väl inte så mycket, var väldigt slapp, men direkt efter skolan gick jag till mamma och solade lite. kände att jag behövde lite färg på kroppen, så de satt inte fel alls.
efter solningen vart de hem och käka mat och greja lite sen vart de träning, kickboxning (Y) skönt
så efter detta inlägg hoppar jag nog in i duschen och sen lägger mig i sängen och ser på en film, ska nog se den nyaste james bond filmen, daniel craig är ju då inte lite läcker ! hans kropp och hans ögon får mig att smälta som en glass i en varm sommardag!

jag har också kommit underfund med att de är fan inte alls länge kvar nu innan vi drar till polen.
vi går nu 2 veckor i skolan och sedan har vi påsklov och veckan efter lovet går vi i skolan 4 dagar och sen på fredagen åker vi till polen ;o jag börjar redan bli lite nervös men ändå längtar jag. höhö !

dagens låt får bli en skön lugn låt: Rise Against - Hero Of War

och jag vill även ge kärlek till youtube ! haha, kolla bara på detta klipp !



jaja, tack för mig så uppdaterar jag nog imorn (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0