things my father said

hallå i stugan ! seg morgon med att jag vakna runt 10 nån gång och gick upp och åt frukost!
sen satte jag mig här och här sitter jag fortfarande !

kan ju prata om gårdagen istället eftersom de inte finns så mycket att prata om just nu på morgonen, hoho!
på dagen gjorde jag väl inte alls mycket, gick bara runt här hemma och sega lite. sen på kvällen blev de att dra sig till folketshus med amanda, petra och marika för att lyssna på olika band och folk som sjöng och spela. min lilla sångfågel linn sjöng också, hihi ! riktigt duktig ! <3  
vi var väl där i typ en timme sen gick jag, amanda och petra hem till mig och chilla med dricka och goda skratt. alltid lika roligt att vara med er babes ! och de var väl hos mig till typ 12 tror jag de var ;S .. när de väl gick tvättade jag bort sminket och hoppade ner i sängen och såg på tv ! en trevlig lördagkväll

idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, man får se helt enkelt (:


hitta ingen låt som bara var låten så bjuder på en live för denna låt är bara för bra !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Alllt bra sötan:D?

2009-06-08 @ 22:34:44
URL: http://eweman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0