over and over

torsdag idag och vi börjar närma oss skolavslutningen allt mer ! på ett sätt känns de skönt att äntligen sluta 9:an men på ett annat sätt känner jag att jag kommer sakna vargbroskolan ! hmmm

idag var iallafall skoldagen väldigt soft, börja med so och där behövde vi bara fylla i ett papper med frågor sen fick vi sluta, hoho ! efter det var de teknik och amanda och jag byggde våran stol i miniformat som vi skulle. och den vart faktiskt bra, men de är ju för att amanda och jag är så himla tekniska på tekniken ! .. sedan vart de dags för lunch och man fick äta pannkakor eller pyttipanna ! för min del vart de pannkakor. sen vart de dags för no där kolla vi på en film om gener och liknande. sen vart de ju dags för vardagsmotion och som alltid gick jag och amanda hem till mig, vi bestämde även att skippa engelskan, hihi ! efter den långa rasten hade vi bara en lektion kvar och de var livskundskap och där skulle vi skriva om en person i klassen, hur den såg ut, denns personlighet, vad den gillar att göra på friitiden. och jag fick göra de med fabian så de gick bra !

så nu sitter jag här och har inte några planer på vad jag ska hitta på, funderar på städa och snygga till i mitt rum, för de ser inte så trevligt ut ! göra de lite mysigt med ljus och min snygga röda porrbelysning i detta hemska väder! GIVE ME THE SUN BACK !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0