jag vill ha skolavslutningen men ändå inte

jag känner mig på så deppigt humör just nu .. usch ! men ska iallafall berätta dagen:

börja med att mändy kom te mig på morgonen sen bar de av till skolan där skoldagen börja med dubbeltimme so, vi gjorde inte alls mycket kolla på film "Patrik 1,5" rolig film (Y)  efter det hade vi dubbeltimme teknik -.- jag och amanda fortsatta på våran nu grymt pimpande stol i ett mindre format. den vart rätt snygg men rätt ostabil, haha ! sen vart de dags för lunch, för min del vart de typ ris och kyckling! efter den äckliga maten vare dags för no och där fick jag reda på att jag hade fått VG på ett prov i biologi, göööööööött ! (Y) after that vart de hem till mig med petra och amanda för de var våran sista vardagsmotion och jag kan ju säga att vi inte har gått på nån på hela 9:an förutom en gång men då var vi så illa tvungna (A) .. sen vare engelska då kom cassie och sa hejdå, ledsamt ! jag önksar henne lycka till och vill att hon ska veta att jag älskar henne !<3 sist men inte minst vare livskundskap, vi körde nån lek sen fick vi gå hem !

och sen dess har jag inte gjort så mycket, chillat mest !

snart skolavslutningen och gud vad jag kommer gråta och sakna 9c ! :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0