ny blogg, nya inlägg

i'm back! jag hade tidigare en blogg på denna sida men jag tog bort den eftersom att jag tyckte de var så krångligt på denna sida, så då börja jag blogga på en sida som heter bloggagratis.se för de var såååå mkt enklare där. men då kom de där MEN, men på den sidan vare bara tråkigt, man kunde inte lägga in youtube inlägg och massa sant, så nej inget för min del. men nu har jag iallafall bestämt mig för att jag ska ha min blogg här och så får de helt enkelt bli. jag kommer ju lära mig med denna sida så småningom. och en sak till som jag måste bli bättre på är att uppdatera, för de har de ju varit lite si och så med på de andra bloggarna jag hade, jag får helt enkelt skärpa mig. men nu vet ni ju iallafall så nu får ni ha den bra så uppdaterar jag senare.

/ heidi puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0