unbreakable, like nothing could go wrong

dagen i skolan var tråkig och chill ! bara en dag kvar nu i skolan innan helgen. gött
när jag kom hem städade jag rummet, åt och nu sitter jag här ! hihi

jag drog mig faktiskt till träningen igår, blev att träna med marika denna gång eftersom amanda dissa mig (A) hihi nejdå <3 och marika var faktiskt jätte duktig för att vara första gången för henne, hihi (: och mitt knä små cpa också så de var mindre bra ..

fick lite till från hm som jag hade beställt för ett tag sen, men de är fortfarande några grejer som jag inte har fått än, men de kommer väl (:

senare idag blire att duscha och sova, fan va gött !



/ heidi
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0