trött på skolan, trött på skit vädret, trött helt enkelt

denna dag var fan inte värd att gå upp för och gå till skolan, usch! dagen i skolan var som alla andra tisdagar när jag är i skolan, börjar med matte, som kan ta sig i röven ! sedan
språkval - engelska, och efter den lektionen har vi dubbeltimme no -.- efter no:n har vi lunch och sen efter lunchen har vi so och därefter engelska och sist men inte minst elevensval.

och nu sitter jag här med ont i huvudet och magen morrar efter mat!
så de blir att ta sig nått och äta när pappa har gjort klart maten sedan kanske lägga sig i sängen och sova eller sitta här en stund till. är inte så jävla trött idag för jag gick fkt och la mig vid kvart i tio igår, förvånar mig fkt. jag brukar annars sitta
uppe till ett, två kanske till och med tre. de är kanske sjukt att jag pallar att
gå upp sedan på morgonen!

uppdaterar nog sen

/ heidi puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0