skridskor är för riktiga glidare

de vart att åka skridskor med busfröna petra & marika, men de vart inte så långvarit ! haha
kan ju säga såhär att de inte gick bra för nån av oss, men såklart var jag den enda som slet mig (A) / bilder kommer senare, haha !

men efter skridskoturen på den spolade isen gick petra & jag hem till mig åh chilla en sväng, sen bestämde vi att vi
skulle gå till bollhallen och se innebandymatchen mellan storfors och karlskoga.
och såklart vann ju storfors med 5-4, göööööööött !

efter matchen prata vi lite smått med linus sen gick vi hem till mig och nu sitter vi här, chillar & lyssnar på musik (Y)
sen när petra har gått hem ska jag ta mig en dusch och sen lägga mig i sängen och bara chilla framför tv:n, kanske drar på en bra film. men innan jag gör allt de där så kommer jag nog fastna här en stund till, hihi ! (A)

men ni får ha en trevlig kväll så kanske jag uppdaterar nått senare !

/ heidi puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0