skoltrött, jotack !

igår uppdatera jag ingenting för jag satt inte ens vid datorn, jag orkade helt enkelt inte!
istället tog jag en chill dag i min säng och hade det gött.

skoldagen idag kännes ju bara för lång seriöst, och vi hade matteprov idag och de gjorde ju inte saken mycket bättre :s annars har väl inte dagen varit så jobbig ändå.

senare blire kanske träning, mår kanske inte så jävla bra ! känner att jag börjar bli sjuk, har ont i huvudet och sånt. men vi får se helt enkelt ! jag fick min mycket snygga röda lilla väska idag från hm, rea 98:- så det var ett bra köp enligt mig. huhu ! men ni får ha en trevlig dag så får vi se om jag uppdaterar senare



/ heidi
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0