ge mig sommar, nu tack ?

måndag idag och de innebär skoldags!
jag försov mig lite i morse, men jag är så bäst så jag hann fixa mig i tid iallafall, amanda kom hit på morgonen också. så vi gick tillsammans till skolan, och de räcker ju med att jag säger att skoldagen var tröttsam, lite rolig & rätt slapp. jag har fan den bästaste klassen & de bästaste vännerna seriöst, man kan prata om allt med dem, de finns där när man behöver dem, de lyssnar och förstår, man har alltid roligt med dem, bästavänner helt enkelt, love <3

senare idag är de förhoppningsvis träning, hoppashoppas! inte tränat på hela jullovet vafan ! ;O efter träningen (om de blir nån) kommer jag ta en skön dusch och sedan lägga mig framför tv:n och bara må gött !

vädret är ju inte de bästaste heller kan man ju säga. jag vill bara ha sommar nunununu!
fatta vad skönt med ett långt sommarlov med massa sol och underbara vänner. på morgonen kan man gå ut och lägga sig ute i solen och bli brun och fin, känna de lite småkalla vattnet mot ens kropp efter en stunds solande, grilla gott kött och massa annat smarrigt ute, bara umgås med vännerna, ta en kall och god glass, vara ute på de långa ljusa varma kvällarna, att äntligen få slänga av sig den varma vinterjackan och kanske gå enbart ett par shorts och ett linne. fatta vad underbart de är med sommaren,
så snälla ge mig de jag behöver, SOMMAR !

/ heidi puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0