god morgon

vakna runt 12:00 & då blev de att kliva upp ur sängen, satte mig framför tv:n en lite stund sen gick jag och satta mig här.
ska väl snart hoppa in i duschen och fixa mig lite smått och sånt där också. sen blire väl och se en film.
jag såg 1408 igår, SJÄLV ! jag trodde ju att jag skulle dö, när de vart som läskigast stängde jag av, kanske kan be lillsyrran att hon ska se den med mig, bättre än inget.

filmen som är om tina turner (minns inte vad filmen hette, nån som vet ?) var på kanal 5 igår och samtidigt så var filmen world trade center på kanal 4:a så gissa vem de var som satt och knäppte fram och tillbaka mellan de två kanalerna, hah jo jag (A) jag kanske borde skaffa mig två tv:n så jag kan se på två program samtidigt, haha ! men iallafall,

senare idag ska jag vara med bästavännen petra en stund de ska bli myyyyys !
vi ska väl prata och sånt där som vanligt helt enkelt, (:

/ heidi puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0