en bra lördag

gårdagen vart väldigt lyckad, massa mys med petra ! <3
idag har jag bara tagit det lugnt, men vid 14:00-15:00 kom martin och markus och hälsa på mig, vi tog en liten sväng i bilen och det var trevligt att träffa martin igen, det var ju faktiskt ett tag sen. men iallafall, sen körde de hem mig och jag gick in och börja städa rummet och jag kom och tänka på att vi måste ju fan tapetsera om i mitt rum snart alltså, väggarna passar inte längre te de jag har nu i rummet men jag städa så himla fint iallafall, kommer lite bilder.
och nu sitter jag här och chillar med en kopp te och lyssnar på akon (Y) 

lite senare kommer nog petra hit och vi ska ha de lika mysigt
som vi alltid har, bästbästbäst äru !<3
denna lördag är helt enkelt en bra lördag

  

/ heidi
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0