oj förlåt

fan nu har jag ju inte uppdaterat på ett tag, får ju fan skärpa mig !! men iallafall - skoldagen var helt okej idag, soft och sådär. franskorna (eller vad de heter ?!) som är här i storfors uppträde idag med sina svenska kompisar, så då går alltså på våran skola. och de var väl också okej, hellre de än vardagsmotion.

direkt efter skolan åkte jag och sola, sen hem och ät lite och nu sitter jag här. kl 19:00 har jag träning, kickboxning, ska bli gött att träna lite och så. men nu ska jag ta och äta lite glass med kolasås (A)

imorn ska vi ha vårat första nationella och de är i ämnet svenska/läsförståelse. så vi får se hur de kommer att gå dåda.

/ heidi puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0