för jag vill ha fredaaaaaaag idaaaag !

och såklart så äre fredag!
dagen börja med att jag vakna av att lillsyrran skulle till kga så där i sängen satt jag en stund tills jag kände att jag fortfarande var trött. så jag tog mitt täcke och gick och lade mig i mina föräldrars säng, för skön är den !
efter min skönhetssömn gick jag upp, duscha och sen ställde jag mig och började städa mitt rum. så nu äre sådär mysigt och fint igen hihi ! annars hare väl varit ganska segt tills nu. var på ica för inte så länge sen, köpte lite gott till ikv för mig och petra men jag såg även nått man gillar mindre ! men jaja

som jag sa så kommer jag vara med petra ikv, vi ska se match och sen hem till mig !
vill även säga att petra är bäst <3



jaja, ha en trevlig kväll för de kommer jah ha !

/ heidi puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0