jag galopperar fram på mina höga hästar

hääääääj, jag är seriöst sämst på detta. men vafan liksom jag är helt enkelt inte gjord för sånt här, suger på att uppdatera och jag har aldrig nått speciellt att säga.

kan ju berätta lite kort vad jag har gjort den senaste tiden:
i fredags alltså förra veckan var jag, petra + min familj till liseberg och shit va kul vi hade! jag har aldrig skrattat och skrikigt så mycket i hela mitt liv ;o och jag är ganska stolt att jag fick karusellrädda petra i balder, höhö ! och jag skämtar inte att hon satt seriöst tyst hela jävla resan och de är första gången jag inte skriker i den för jag hade fullt upp mä att sitta och garva sönder åt petra, shit va söt hon var alltså !
jag åkte typ allt även fast jag inte ville, den värsta är ju helt klart höjdskräcken. jag satt där uppe och typ skrek: JAG KOMMER DÖ ! men som ni kanske märker så lever jag än så länge, hähä ! jag bjuder på lite bilder också, men va berädd, de hade typ regnat hela dagen så är inte så jävla vackra nån utav oss, haha !


petra och jag i slänggungorna, vi i den röda ringen


i petras och min favorit, juke box eller nått hette den

 
ni kanske ser att jag är lite rädd, haha


sen åkte jag och lillsyrran nån ny skitläskig sak


flumrider, höhö jag är smart som gömmer mig bakom petra

de var väl de jag hade att bjuda på. kan ju bara säga att när jag sist var där hade jag väl de rätt kul men denna gång slog fan allt, lätt bäst men bästa petra ! puss på henne, heahea

idag har jag inte gjort så mycket, köpt hårfärg, solat, badat, rensat ogräs -.- och snart ska jag färga håret och sen packa lite för jag ska nämligen nog till karlskogavickan imorn, de kommer bli trevligt, länge sen jag såg henne nu ! (:

nu finns de inte så mycket mer att säga, hare gött ! så får vi se när jag uppdaterar igen (A)


Kommentarer
Postat av: ammanda

Älskar låten! :O

förstår inte alla som inte gilla sån musik! :O

2009-08-14 @ 15:57:06
URL: http://amandabjorkman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0