HP 1

yes då var de avklarart, första dagen på gymnaset! hähä
jag tyckte de gick ganska bra, vi var ju bara där i ungifär 1 timme sen fick vi sluta. men de som var lite jobbigt var de att jag kände ju inte en jävel förutom 2 st. en som gick i min klass i typ 5:an och sen emma som är en nära polare mä mig men hon börjar ju inte förrens om några dagar så de suger. men imorn ska vi ha sånt där lära känna varandra så de kanske går mycket bättre. jag hoppas iallafall på 3 roliga och bra år :)

nej nu ska jag duscha sen vet jag inte, hähä ! (A)



Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Okej :D

Jag svarar på kommentarer :)

2009-08-17 @ 21:00:13
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0