here i am

jag såg att de är några som klagar på min usla uppdatering men de är såhär att ni får inte ha för stora förhoppningar om mig för jag erkänner själv att jag rent utsagt suger på detta, jag kanske ska sluta blogga helt och hållet ? haha

men idag vare iallafall skolan och nu snart har jag gått i gymnasiet i 2 veckor, de går redan fort (:
imorn börjar även min lilla emmapemma i våran klass också, äntligen säger jag bara!

och just nu sitter jag här och tycker synd om mig själv, börjar bli sjuk :( har ont i halsen och har huvudvärk!
men jag är ju även en sån som får jävligt lätt ont i halsen nu i början av hösten + att nu när jag är så illa tvungen att gå upp så himla tidigt så är de ju riktigt kallt ute och har jag ingen scarf eller något liknande så vips, ONT I HALSEN som jag seriöst hatar för jag får ju så sjukt ont i halsen också, så de blir nog ingen idrott för min del imorn, kul att börja första idrotten med att inte vara med, men jag funderar fkt på att ta med mig grejer och sen höra med min idrottslärare, hmmm vi får att se. ska iallafall be min lilla mammi att skriva en lapp iallafall (:

jag sitter även och är sugen på att beställa lite från nelly.com för de är ju fraktfritt nu eller har jah fel? haha
shit vad koll jag har verkar de som ;D

aja, nu har jag iallafall inge mer att säga, så vi hörs !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0