solbrillor på japp tonerna rena

första skoldagen efter de underbara påsklovet var väl soft, gick ganska segt men iallafall ! nu är de bara 5 dagar kvar tills vi åker till polen och jag har redan fått resfeber. är så jävla rädd att jag ska glömma nått alltså ! men iallafall

fick ett dyng gött erbjudande nyss från karlstad handelsprogram att man kunde gå lärlingsutbildning handel och de innerbär att ist för att få praktisera i 15 veckor kommer man få praktisera i 48 veckor. och att slippa sitta vid en skolbänk hela dagarna. så de är jag fett taggad på ! ska nog dit på torsdag och checka skolan med bigsis !
skulle passa mig perfekt eftersom jag inte är den som gillar att sitta vid skolbänken !

ikväll blir det träning med bigsis eftersom amanda inte kan. ska bli göööööött !

nu har jag inget mer att säga men gissa vad jag bjussar på så ni har nått att digga te ? jo en låt !



den är tung som faaen

Kommentarer
Postat av: marika

fan va gött & ha så mkt praktik :)

2009-04-20 @ 16:59:56
Postat av: ävelicious

bra låt där hörru!

och snygg blogg :D

2009-04-20 @ 21:02:39
URL: http://evehedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0