i'm falling behind

minns ni de där gladiatorskorna jag skulle köpa ?
iallafall så visade de sig att de hade blitt nått fel på nelly.com så skorna fanns alltså inte kvar! så idag fick jag ett mail och där stod de att jag hade fått 120 kr nånting tror jah de var att köpa vad jag ville för hos nelly.com! lite små snällt av dom (:

och nyss tittade jag på t-shirtar från bbook.se och jag hitta 3 måste ha t-shirtar ! checka in själva (:
nu ska jag kila till marika där de blir film och sånt! ha en trevlig kväll ! byyyyyyyye

bjuder också på en låt och dagens låt är dead by april - falling behind, hjärta till den !


i open my heart for you, now i'm being something i'm not,
 memories gone, i'm falling behind

Kommentarer
Postat av: Anonym

Uppdatera när du har BLOGG

2009-04-15 @ 17:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0