hit the floor

bara 4 dagar kvar nu tills vi åker! i helgen kommer jag sitta i polen med alla andra 9:or, herregud !
har iallafall tur som fick skit bra rum på båten och även i polen på vandrarhemmet, på båten kommer jag dela med petra och i polen kommer jag dela med petra & cassie (Y) blir skit bra ! allt de andra kommer också bli kanon tror jag men jag är inte så värst sugen på att åka buss så jävla länge, så jag kommer ladda mig med en fet jävla stor godispåse och en massa musik på mobilen, and then i'm ready to go !

skolan idag var soft, men orkar inte snacka om den ! de enda jag funderar på nu är att slå på en film och lägga mig i sängen och sen sova en sväng har jävligt ont i magen och vet inte varför :/ ikväll blir det handbollsträning, gött. ska nog även hinna med att plugga klart idrottsgrejset, de får bli efter träningen och duschen (Y) .

och vill även tillägga att förut när jag läste aftonbladet så såg jag detta, (på bilden)



haha, trodde jag skulle dö när jag såg de där och tydligen så var han i storfors för typ 3 dagar sen.

jaja, nu blire att lägga sig i sängen och film ! behöver inte ens säga att jag lägger in en låt också, höhö



Kommentarer
Postat av: Anonym

Kommer bli kanon:)

Fin blogg du har tjejen:)<3

2009-04-21 @ 16:59:19
Postat av: ävelicious

tackaar! ja något grymt, fastnat i mitt huvud :D

2009-04-21 @ 19:59:48
URL: http://evehedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0